studiereis dag 2

9 april 2017 - Nice, Frankrijk

fontein nice  IMG_0410IMG_0414IMG_0540  Vandaag zijn we om 7.00 uur gaan ontbijten. om 8.00 uur moesten we vertrekken. Toen zijn we naar Nice gereden. rond 15.00 uur zijn we hier aangekomen bij het appartementencomplex. Sommige kamers waren nog niet klaar dus hebben we gewacht en konden we om kwart voor 4 op onze kamer zijn. Ik sliep samen met Eva en Jaimy. om half 5 moesten we in de lounge verzamelen om te vertrekken in de groepjes voor de wandeling. deze duurde ongeveer een half uur. Daarna kregen we vrije tijd om iets te eten en de stad te verkennen.Wij hebben gegeten bij de macdonalds. daarna zijn we ons even gaan opfrissen in het appartement en toen zijn we naar het strand gegaan om naar de zonsondergang te kijken. We konden aftekenen tussen 23.00-24.00 uur. we hebben rond 23.00 uur ook meteen afgetekend. Daarna hebben we nog wat gekletst op de kamer en zijn we gaan slapen.

antwoord 11: Dijon, Metz, Antibets

antwoord 12: een gorge is een kloof

antwoord 13: omdat het de Grand Canyon van Europa wordt genoemd en er heel veel en mooie natuur is.

antwoord 14: Lac de sainte-croix

antwoord 15: deze gorge dankt zijn naam aan het prachtige natuurgebied.