studiereis dag 3

10 april 2017 - Monte Carlo, Monaco

IMG_0448  IMG_0429  IMG_0422  Vandaag gingen we ontbijten om 9.00 uur. om 10.00 uur vertrokken we naar Eze. hier bezochten we de botanische tuin. om 11.45 vertrokken we weer naar Monaco. om 12.30 verzamelde we bij het museum. hier kregen we vrije tijd om te lunchen en daarna een beetje Monte Carlo te verkennen. om 13.30 verzamelde we weer bij het museum en toen gingen we met zijn alle wandelen. we gingen een stadswandeling doen dus we zagen van alles. we kwamen ook langs de jachten etc. de bus is ons komen ophalen. we hebben gewandeld tot 17.00 uur. we hebben het casino de dure auto's de dure winkelstraat de dure hotels etc ook gezien. Ook van de formule 1 hebben we de making off gezien. we hebben het kasteel van de prins gezien. souvenir winkeltjes, terrasjes, wachters van het kasteel, een parkje en nog veel meer. we zijn hierna terug gegaan naar nice we kwamen aan in nice om 18.30 uur. vanaf toen hadden we weer een vrij avondprogramma. vandaag ben ik gaan eten bij subway gegeten samen met Jaimy. we hebben nog even gewinkeld en zijn toen terug gegaan naar ons appartement.

antwoord 26: Eze is het adelaarsnest van de cote d'azur.

antwoord 27: Chateau

antwoord 28: een Botanische tuin