studiereis dag 4

11 april 2017 - Cannes, Frankrijk

Vandaag hadden we ontbijt on 08.30 uur. om 09.30 vertrokken we naar de Antibes. hier hebben we een korte wandeling gemaakt in de groepjes door een kleine markthal heen en naar museum van Picasso en de jachthavens. om 11.30 vertrokken we naar Cannes vanuit de Antibes. hier aangekomen kregen we eerst vrije tijd. toen zijn we even gaan lunchen. daarna verzamelden we weer en gingen we weer in de groepjes een wandeling maken langs de lange winkelstraat, het filmfestivalgebouw en hebben we over de boulevard gelopen en 2 hotels bezocht. toen hebben we nog een ijsje gegeten waar we op werden getrakteerd.hierna kregen we vrije tijd. toen zijn Bianca, Stella, Eva, Naomi en ik op een terrasje gaan zitten. daarna hebben we nog eventjes door de winkelstraat heen gewandeld. toen was het om 17.30 weer tijd om te verzamelen. toen zijn we naar een Italiaans restaurant gegaan waar we met zijn alle hebben gegeten. ook hier werden we getrakteerd. daarna zijn we weer terug vertrokken naar Nice. om 10 uur ongeveer waren we terug in Nice. ook hier kregen we weer vrije tijd tot 24.00 uur uiterlijk. ik ben naar mijn kamer gegaan en heb samen met Jaimy gewoon het gezellig gehad op onze kamer.

filmfestival cannes  handafdrukken cannes  hotel cannesantibes

antwoord 40: marineland, route napoleon en antibes Cathedral

antwoord 41: Le Suquet

antwoord 42: filmfestival, Cote d'azur, la croisette, valmasque, le suquet

antwoord 43: bij het gebouw waar het filmfestival word gehouden

antwoord 44: Carlton hotel, grand hotel, le fouquet's, hotel america

antwoord 45: de la croisette

antwoord 46: reviera villages heten ze samen, Iles de lernis, ile sainte- marguerite