studiereis dag 1

8 april 2017 - Lyon, Frankrijk

Vandaag zijn we om  9 uur in de ochtend vertrokken naar Lyon. We gingen met een 64 personen bus en ]we waren met de docenten erbij met 48 mensen. We hebben 3 stops gehad i.v.m. de rokers en plas en eet/drink pauze. Om 7 uur in de avond kwamen we aan in Lyon. Hier kregen we vrije tijd tot Half 10. Samen met Joyce, Lisa, Macy, Judith, Jaimy, Eva, Stella en Bianca zijn we gaan eten in een pizzeria. Daarna hebben we de stad een beetje verkend. Toen zijn we terug gegaan naar de verzamel plaats en zijn we met de bus verder gereden naar het hotel. Hier aangekomen gingen 2 meisjes ons inchecken. Daarna mochten we op onze kamers. Ik sliep met Eva op een kamer. Deze avond hebben we niet veel gedaan. We hebben wat gekletst op onze kamer en zijn daarna gaan slapen.

palen lyonIMG_0397IMG_0398

antwoord 1: Luxemburg, Thionville, Metz, Nancy, Beaune.

antwoord 2:   route naar cannes

antwoord 3: A6/A7 officieel A31

antwoord 4: la peage

antwoord 5: de Rhône

antwoord 6: Paul Bocuse         knipsel 2.0

antwoord 7: Notre-Dame de Fourvière, prachtige basiliek.  Vieux Lyon, oudste wijk in de stad van Lyon.   Place Bellecour, plein in het centrum van Lyon.  Kathedraal van Lyon, kathedraal met geschiedenis.

antwoord 8: IbisHotel

antwoord 9: de hotelkamer bevat een bureau met stoel en een poef ook een televisie, 2 bedden die je aan elkaar en uit elkaar kan schuiven. een douche wc en wasbak. het hotel bevatte een lounge, een terras, 2 ontbijt/diner ruimtes en een receptie natuurlijk.

antwoord 10: bij hotel ibis.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade