studiereis dag 6

13 april 2017 - Avignon, Frankrijk

IMG_0660    IMG_0659  vandaag wederom om 08.30 uur ontbijt. we moesten om 09.45 bij de bus zijn met de koffers. we vertrokken om 10.00 uur naar de stad avignon. hier hebben het pauzepaleis bezichtigd. daarna hebben we vrije tijd gehad tot 16.30. toen hebben we weer verzameld en zijn we vertrokken naar de stad Lyon. aangekomen in Lyon om 19.00 uur. zijn we gaan inchecken en naar onze kamers gegaan. toen we ons allemaal hadden opgefrist zijn we döner gaan eten. toen we gegeten hadden hebben Jaimy en ik  een zwerver ons brood en droge maria koekjes aangeboden voor zijn hondjes te mee te voeren. toen we naar onze kamers zijn terug gekeerd hebben we allemaal even rustig ons verzorgd en de pyama's aan gedaan. we zijn erna gaan wachten tot de leraren kwamen om af te tekenen. we hebben toen met een groepje op de gang zitten kletsen tot 04.00 uur. daarna zijn we gaan slapen.

antwoord 52: 1183 KM

antwoord 53: provence

antwoord 54: Rhone

antwoord 55: Le pont de avignon

antwoord 56: hier heeft de paus gewoond voordat hij naar het huidige Vaticaanstad verhuisde.