studiereis dag 5

12 april 2017 - Saint-Tropez, Frankrijk

vandaag ook weer om 09.00 uur ontbijten. we vertrokken om 10.00 uur naar Saint-raphael. hier hebben we een kwartiertje een stop gemaakt om te genieten van het mooie uitzicht en een paar foto's te maken. we zijn daarna weer doorgereden naar Saint-maxime en hebben hier een lunch pauze gehad. vanuit hier is de bus doorgereden naar Saint-tropez. wij hebben geluncht en even naar souvenirs gekeken. daarna hebben we verzameld en zijn we met zijn alle op een bootje naar Saint-tropez gevaren. de boottocht duurde 15 minuutjes ongeveer. in Saint-tropez kregen we vrije tijd. we hebben toen ook wat rondgewandeld langs de haven door de winkel/souvenir straat en toen we weer verzameld waren hebben we met zijn allen een ijsje of shlushpuppy gegeten/gedronken en toen zijn we weer met de bus terug gegaan naar onze appartementen. vandaag heb ik tosti's gegeten samen met Lisa en Jaimy om 24.00 uur heb ik mij vandaag afgetekend. daarna hebben we nog met een paar mensen spelletjes gespeeld op Naomi's kamer. Om 02.00 ben ik gaan slapen.

antwoord 47: st.-Raphael  -  Frejus  -  Cannes  -  Antibes

antwoord 48: saint- maxime

antwoord 49: les Bateauxverts

antwoord 50: Saint-tropez, volg jou pad naar saint-tropez de havenstad.

antwoord 51: brigget bardot  /  jack nichols

saint tropezsaint rapheal